Darmowa dostawa
DO DARMOWEJ WYSYŁKI (Przesyłka kurierska (DHL)) BRAKUJE 150,00 zł
Reklamacje i zwroty

Szanowny Kliencie! Jeżeli znalazłeś się na tej stronie, oznacza to, że najprawdopodobniej coś poszło nie tak w realizacji zamówienia lub nie jesteś zadowolony z dokonanego zakupu. Przykro nam z tego powodu.

Nasza firma szanuje Twoje prawa, więc nie ma powodu do zdenerwowania! 
 
Przed odebraniem przesyłki zawsze sprawdź, czy nie uległa uszkodzeniu w transporcie. Jeżeli opakowanie posiada widoczne uszkodzenia zewnętrzne, zalecamy odmówienia przyjęcia przesyłki, a następnie skontaktowanie się z nami telefonicznie.
Po opłaceniu kwoty pobrania i pokwitowaniu odbioru paczki istnieje możliwość otwarcia paczki w obecności kuriera/listonosza - w przypadku stwierdzenia niezgodności, sporządzany jest protokół rozbieżności, który stanowi podstawę późniejszej reklamacji.

 

Wybierz, która z niżej opisanych sytuacji odzwierciedla Twoją sytuację i zobacz co zrobić:

1. Coś jest nie tak z zakupionymi produktami:

a. otrzymałem inne, niż zamówiłem
b. dotarły do mnie uszkodzone
c. dotarły do mnie i są niezgodne z umową.

W powyższych przypadkach napisz do nas na info@natjun.pl opisując sytuację i wyślij zwykłą paczką za pośrednictwem Poczty Polskiej na nasz adres:

Natjun
ul. Św. Marcin 29/8
61-806 Poznań

Uwaga! Produkty powinny być należycie zabezpieczone podczas transportu. Nie odbieramy przesyłek pobraniowych. Koszt przesyłki ponosisz po swojej stronie, ale zwrócimy go natychmiast po odebraniu przesyłki


2. Zmieniłem zdanie i chciałbym zwrócić część produktów lub wszystkie.

W terminie 14 dni od dnia odebrania przesyłki prześlij nam na info@natjun.pl informację, że zmieniłeś zdanie korzystając z formularza odstąpienia od umowy i wyślij zwykłą paczką za pośrednictwem Poczty Polskiej na nasz adres:

Natjun
ul. Św. Marcin 29/8
61-806 Poznań

Od chwili złożenia oświadczenia o odstąpieniu od umowy masz 14 dni na wysłanie produktów, od zakupu których odstąpiłeś.

Produkty powinny być należycie zabezpieczone podczas transportu.

Uwaga! Nie odbieramy przesyłek pobraniowych. Koszt przesyłki ponosisz po swojej stronie. Możliwość zwrotu dotyczy wyłącznie sprzedaży konsumenckiej, a więc stosuje się tylko do sprzedaży osobie fizycznej, która dokonuje zakupu w celu niezwiązanym z działalnością zawodową lub gospodarczą.

Jeżeli Twój zwrot produktu zostanie odrzucony (ze względu na uszkodzenie produktu lub oznaki użytkowania), przekażemy na wskazany adres email informację o nieprzyjęciu zwrotu produktu. W ciągu 7 dni roboczych na wskazany adres zwrotny odeślemy produkt, pokrywając koszt przesyłki.

Wszystkie reklamacje i zwroty staramy się rozpatrywać błyskawicznie tj. w ciągu 24 godzin (w dni robocze) od otrzymania przesyłki. Wyjątkowo w uzasadnionych przypadkach może się to wydłużyć maksymalnie do 14 dni.

herbata zielona

do góry
Sklep jest w trybie podglądu
Pokaż pełną wersję strony
Sklep internetowy Shoper.pl