Darmowa dostawa
DO DARMOWEJ WYSYŁKI (Przesyłka kurierska (DHL)) BRAKUJE 150,00 zł
Najczęściej zadawane pytania

I. PRODUKTY

1. Jak przechowywać herbatę

Herbatę powinniśmy przechowywać w szczelnych pojemnikach, w chłodnym i suchym miejscu. Daleko od produktów, od których herbaty mogą absorbować zapachy, gdyż nawet niewielkie ilości obcych woni mogą zakłócić jej aromat. Najczęściej popełniany błąd to wspólna szafka dla herbat i kawy. Jakość herbaty może również ulec pogorszeniu pod wpływem zbyt silnego światła, dlatego nie należy jej przechowywać w przeźroczystych pojemnikach. Nasze herbaty najlepiej przechowywać w oryginalnych opakowaniach, nie zapomnimy wówczas przepisu na ich przygotowanie.

2. W jaki sposób zaparzać herbatę

Najlepiej zgodnie z zaleceniami, które podajemy na opakowaniach i na stronie szczegółowej każdego produktu. Wszystkie herbaty powinno się zaparzać pod przykryciem. Po odpowiednim czasie zaparzania należy fusy oddzielić od naparu.

Główne zasady zaparzania:

  • Herbaty czarne: 1 łyżeczka herbaty na filiżankę (200ml), temp. wody ok. 96 st. C (po zagotowaniu odstawić wodę na 2 minuty), czas zaparzania ok. 3-4 min.
  • Herbaty zielone: 1 łyżeczka herbaty na filiżankę (200ml), temp. wody 70-80 st. C (po zagotowaniu odstawić wodę na ok. 10 minut), czas zaparzania 3 min.
  • Herbaty białe: 1 łyżeczka herbaty na filiżankę (200ml), temp. wody 70-80 st. C (po zagotowaniu odstawić wodę na ok. 10 minut), czas zaparzania 2-3 min.
  • Herbaty czerwone: 1 łyżeczka herbaty na filiżankę (200ml), temp. wody ok. 96 st. C (po zagotowaniu odstawić wodę na 2 minuty), czas zaparzania 3-5 min.
  • Herbaty owocowe: 1-1,5 łyżeczki herbaty na filiżankę (200ml), temp. wody 100 st. C (jedyne herbaty zaparzane wrzątkiem!), czas zaparzania 10 min

3. Czy woda może mieć wpływ na smak herbaty

Niestety tak. Z naszych kranów najczęściej wypływa twarda woda. Twardość wody to właściwość wynikająca z obecności w niej soli wapnia, magnezu i innych metali, a dokładnie – z ich stężenia. Wyróżniamy dwa rodzaje twardości:

  • Przemijającą, zwaną też węglanową – czyli pochodzącą w szczególności od węglanów i wodorowęglanów wapnia i magnezu. Związki te są wytrącane z wody w czasie jej gotowania, przybierając formę osadu.
  • Nieprzemijającą/trwałą, zwaną też nie węglanową, za którą odpowiedzialna jest obecność w wodzie siarczanów, azotanów, chlorków i innych rozpuszczalnych soli, głównie wapnia i magnezu. Te związki pozostają w wodzie nawet po jej przegotowaniu.

Ogólna twardość wody jest sumą dwóch powyższych rodzajów twardości.

By przygotować dobrą herbatę musielibyśmy użyć miękkiej wody o bardzo małej zawartości wapnia. Najlepiej jest więc używać wody mineralnej, niegazowanej, nisko węglanowej. Dobrym rozwiązaniem może też okazać się stosowanie domowych filtrów zaopatrzonych w wymienniki jonowe i węgiel aktywowany do usuwania wapnia i chloru oraz ołowiu i miedzi. W przypadku, gdy nie mamy możliwości użycia wody o dobrej jakości, polecamy herbaty cejlońskie, które w mniejszym stopniu zmieniają smak pod wpływem "złej wody".

II. ZAKUPY W SKLEPIE

1. Jak kupować?

Kupowanie w sklepie internetowym NATJUN jest krótkie i składa się z prostych kroków:

A) Wybór produktów

  • by znaleźć odpowiedni produkt możesz przejrzeć menu po lewej stronie lub skorzystać z wyszukiwarki,
  • przy każdym produkcie znajdziesz szczegółowe informacje na jego temat,
  • po znalezieniu interesującego Ciebie produktu, dodaj go do koszyka,
  • jeżeli zakończyłeś kompletowanie zamówienia - przejdź do koszyka.

B) Zawartość koszyka

  • w koszyku dokładnie zobaczysz, jakie wybrałeś produkty i w jakiej ilości,
  • możesz zmienić ilość aby dopasować zamówienie,
  • możesz też usunąć produkty z koszyka,
  • wybierz formę dostawy i płatności,
  • jeżeli posiadasz kod rabatowy, wprowadź go w odpowiednie pole,
  • potwierdź wybrane opcje klikając na przycisk „zamawiam”.

C) Zamawianie

  • jeżeli posiadasz konto w naszym sklepie, podaj dane logowania i kliknij na "zaloguj się",
  • jeżeli nie posiadasz konta, wybierz opcję "zarejestruj się". Możesz też pominąć zakładanie konta klikając na "złóż zamówienie”. Pamiętaj jednak, że rejestracja pozwoli Ci korzystać z wielu przywilejów, w tym: brak konieczności ponownego wprowadzania danych przy kolejnych zakupach, podgląd statusu realizacji zamówień oraz historii zakupów, możliwość otrzymywania indywidualnych rabatów.
  • wprowadź Twoje imię i nazwisko oraz dane teleadresowe,
  • aby zamówienie wysłać na inny adres, zaznacz "inny adres wysyłki" i podaj odpowiednie dane,
  • ewentualne dodatkowe informacje umieść w polu "uwagi",
  • klikając na "Podsumowanie" zobaczysz komplet podanych przez Ciebie informacji,
  • kliknięcie na przycisku "Złóż zamówienie" oznacza potwierdzenie zakupu.

2. Czy można kupić ilości hurtowe?

Tak, prowadzimy sprzedaż hurtową. W celu zakupu ilości hurtowej i ustalenia warunków, prosimy o kontakt e-mailowy: info@natjun.pl. W emailu prosimy o przysłanie skanów dokumentów rejestrowych firmy (wpis do ewidencji, NIP, REGON).

3. Zamówienie zapłacone, a nie dostałem żadnej informacji. Co jest powodem?

Prosimy sprawdzić czy nasz email nie znajduje się w katalogu "spam" lub "wiadomości śmieci" w Twojej skrzynce poczty elektronicznej - niektóre konta pocztowe mają na wyrost ustawiony filtr antyspamowy i może się zdarzyć, że email od nas trafi do spamu. Jeśli nie to jest powodem, prosimy o niezwłoczny kontakt z nami.

4. Dlaczego NATJUN.pl używa plików cookies?

Cookies to niewielkie pliki tekstowe, które ułatwiają korzystanie z NATJUN.pl. Dzięki nim nie musisz ponownie wypełniać różnych pól formularza. Oczywiście możesz odwiedzać NATJUN.pl i dokonywać zakupów również z wyłączoną funkcją cookies. Z reguły większość przeglądarek internetowych akceptuje cookies automatycznie. Tym niemniej możesz zmienić ustawienia Twojej przeglądarki, aby tego uniknąć.

5. Do czego służy newsletter?

Za pomocą naszego newslettera informujemy Cię na bieżąco o aktualnej ofercie oraz ofertach specjalnych. Nasz newsletter można zamówić bezpłatnie i niezobowiązująco wpisując w odpowiednim polu w stopce dowolnej strony NATJUN.pl swój adres e-mailowy i przesyłając go do nas za pomocą kliknięcia na przycisk „Zapisz”. W każdej chwili możesz wypisać się z newslettera.

6. Jak długo będę czekać na przesyłkę?

Informacje o czasie realizacji wysyłki znajdują się:

  • na każdej stronie produktu - pod nazwą produktu,
  • w koszyku - przy każdym produkcie,
  • w emailu z potwierdzeniem zamówienia.

Termin otrzymania paczki = termin wysyłki (po naszej stronie) + czas dostawy (przez Pocztę Polską lub kuriera).

Na Twój adres email na bieżąco będą przesyłane informacje o stanie realizacji Twojego zamówienia. Jeśli opłacasz zamówienie przelewem standardowym, to czas realizacji zamówienia rozpoczyna się w momencie zaksięgowania płatności na naszym koncie, co z reguły oznacza wysyłkę 24 godziny później niż w przypadku płatności za pobraniem lub przy wykorzystaniu płatności elektronicznych online.

7. Ile zapłacę za przesyłkę?

Ceny przesyłek w naszym sklepie wynoszą:

wartość zamówienia przesyłka Poczta Polska przesyłka kurierska
przedpłata płatność przy odbiorze przedpłata płatność przy odbiorze
do 99,99 zł 16 zł 21 zł 17 zł 20 zł
od 100,00 zł gratis gratis gratis gratis

Uwaga: darmowa wysyłka dotyczy zamówień, w których wartość produktów nie objętych promocją wynosi minimum 100 zł.

Ceny dotyczą wysyłki na terenie Polski. Koszt wysyłki poza granice Polski ustalamy indywidualnie. W takim przypadku prosimy o kontakt na info@natjun.pl


8. Czy można osobiście odebrać zamówienie?

Niestety w tej chwili nie można odebrać zamówienia z wyjątkiem zamówień hurtowych.

9. Czy mogę zwrócić zakupiony towar?

Jeśli nie jesteś zadowolony z zakupionego produktu, możesz go bez problemu zwrócić w ciągu 14 dni roboczych od daty otrzymania. Wtedy wyślij do nas informację o zwrocie i prześlij zwracany produkt. Zwrotu dokonujesz na własny koszt, wobec czego nie będą przyjmowane przez nas przesyłki za pobraniem. Pamiętaj również o właściwym zapakowaniu produktu, tak aby nie został zniszczony w transporcie.

10. Czy mogę zmienić lub anulować zamówienie?

Tak. W celu jakiejkolwiek modyfikacji swojego zamówienia (zmiana adresu, dodanie produktu do zamówienia, zmiana sposobu płatności czy dostawy), skontaktuj się z nami jak najszybciej.

herbata zielona

do góry
Sklep jest w trybie podglądu
Pokaż pełną wersję strony
Sklep internetowy Shoper.pl